Публічні закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710)
Код ДК 021:2015 72610000-9 – Послуги з комп'ютерної підтримки
Найменування предмета закупівлі:
Код за ДК 021:2015 - 72610000-9 – Послуги з комп'ютерної підтримки (послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM).
Строк надання послуг з 01.01.2026 до 31.12.2026
Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-12-08-015212-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Сервісне супроводження встановлених в ДП "Енергоринок" основної та резервної серверних blade-систем IBM. Специфікація обладнання зазначена в Таблиці 1.
Послуги повинні включати:
- дистанційну допомогу для визначення проблем у роботі основної та резервної серверних blade-систем IBM (далі – “Системи”), що здійснюється Виконавцем у робочі дні з 8:30 до 17:30, при виникненні аварійних ситуацій - цілодобово, включаючи вихідні дні;
- технічне консультування Замовника щодо роботи Систем, що здійснюється Виконавцем у робочі дні з 8:30 до 17:30, при виникненні аварійних ситуацій - цілодобово, включаючи вихідні дні;
- виїзд представника Виконавця на місце встановлення Систем у разі виникнення збоїв в її роботі для діагностування, усунення несправностей Систем;
- планування та впровадження за погодженням з Замовником інженерних змін, які потрібні для підвищення рівня сервісного обслуговування Систем, надання пропозицій щодо модернізації та заміни застарілих вузлів Систем;
- оновлення мікрокодів, встановлення фіксів та патчів для компонентів Систем, зі статусом critical - щомісячно, зі статусом recommended - щоквартально за погодженням з Замовником;
- відновлення робочого стану обладнання Систем в разі виходу їх з ладу, в тому числі заміну вузлів та деталей, що вийшли з ладу (вузли та деталі для заміни надаються Замовником);
- надання Замовнику не пізніше першого робочого дня місяця звіту щодо надання послуг за попередній місяць, який має включати: аналіз роботи Систем протягом місяця, перелік виявлених в роботі Систем збоїв та вжитих заходів щодо їх усунення, пропозиції щодо попередження можливих збоїв в роботі Систем та вдосконалення їх роботи (в разі необхідності).
| Таблиця 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до положень чинного законодавства України з питань публічних закупівель, методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель з урахуванням додавання підсистеми.
Беручі до уваги суму, передбачену Фінансовим планом ДП "Енергоринок" на 2026 рік, очікувана вартість предмету закупівлі встановлена в розмірі 302 400,00 грн. з ПДВ. (252 000,00 грн. без ПДВ).


